Mikor kezdjük el a honlapunk linkmarketingjét?
Linkmanagement Címkék: linkmarketing2009.08.12. 17:51
Ha honlapot szeretnénk, első lépés amit meg kell tennünk az a domain név regisztrációja.
Ezzel párhuzamosan már dolgozhatunk a tartalmon és a dizájnon.
Ha minden a helyére került tartalmilag, szerkezetileg, el lehet kezdeni a linkmarketinget.
Itt szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy ha van egy menüpont, ami még nincs tartalommal feltöltve, inkább vegyük le. Ha a webkatalógusok szerkesztőinek egy ilyen honlapot ajánlunk, szinte biztosak lehetünk az elutasításban.
(Azt csak zárójelben jegyezném meg, hogy annál nincs kiábrándítóbb, amikor a menüpontban ott van az "Akció" és amikor rákattintunk, üres a tartalom. Ne legyen az "Akció" örök menüpontja a weboldalunknak, mert a látogatók bizalmát hamar elveszíthetjük így.)
A linkmarketing első lépése, hogy megírjuk a honlapunk leírását, és a legfontosabb kulcsszavakat.
A leírásnál nagyon fontos, hogy ne csak egyféle szöveget írjunk és ne csak a főoldalra.
Ügyeljünk arra is, hogy ne néhány nap alatt regisztráljunk mindenhova, főleg ne azonos szöveggel, mert a google ez esetben büntet.
Ha kiadjuk a munkát külső cégnek, nagyon fontos, hogy tisztázzuk, használnak-e robotokat a regisztrációnál. Ha igen, azonnal felejtsük el őket. Nagyon sok kárt tud okozni honlapunknak egy ilyen kampány.
Nagyon fontos, hogy az aloldalakat is regisztráljuk be. Sok katalógus csak a fődomaint fogadja el, de azért mélylinkeket is gyűjthetünk szép számmal.
A következő bejegyzésben a kulcsszavak fontosságáról fogok írni. Hogy milyen a jó kulcsszó, és hogyan határozzuk meg az oldalunkra vonatkozó, legerősebb kulcsszavakat.