Milyen a jó linkmarketing?

Linkmanagement Címkék: linkmarketing2009.08.05. 12:35

Sziasztok,

azt gondolom, hogy ennek a kérdésnek a megválaszolására kell néhány bejegyzés.
Sok minden van ebben a témában, amit érdemes, fontos megemlíteni.

Kezdjük azzal, hogy amikor weboldal tulajdonosoknak ajánlom a szolgáltatásunkat, akkor sokszor az a válasz, hogy a lap.hu oldalakon már ott vagyunk. Oda már regisztráltunk.
Ez jó, igazán remek. De vajon elég-e? Sajnos, sokan hajlamosak azt hinni, hogy az.

Pedig közel sem. A hazai katalógusok száma rengeteg, de körülbelül 150 az a katalógus, ahova érdemes beregisztrálnunk, főleg ha induló honlapról van szó. A 150 főkatalóguson belül, még nagyon sok helyre tudjuk ajánlani honlapunkat. Például, ha egy mosógépszerelő weboldalát akarjuk népszerűsíteni, akkor csak a lap.hu oldalon belül kb. 10-15 helyre tudjuk ajánlani. (szerviz.lap.hu, mosogep.lap.hu, szerelo.lap.hu, haztartasigep.lap.hu, hasznalt.lap.hu, haziasszony.lap.hu, budapesticeg.lap.hu, vendeglatoipar.lap.hu... stb.)
 

Ebből is láthatjuk, hogy a linkmarketing egy folyamatos munka. Ha nem szervezzük ki egy cégnek a munkát, akkor erre a feladatra mindig szánjunk időt, hiszen ez az egyik olyan reklámozási lehetőség, ami hosszútávon biztosítja a látogatókat a weboldalunkra.

A bejegyzés trackback címe:

https://linkmanagement.blog.hu/api/trackback/id/tr311290267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foresight · http://www.foresight.hu/ 2010.06.02. 12:36:54

csak a lap.hu-hoz egy plusz gondolat.: Attól még hogy a lap.hu oldalakon ott van az ügyfél még nem jelenti azt, hogy ér is vele valamit a keresőkben, hiszen jellemzően a cég nevét regelték be... a mondatot azt hiszem nem is kell folytatnom a szakembereknek :-)
süti beállítások módosítása